fredag 9 april 2010

Foton

Vårpiffing i köket! Älskar denna blomma!

Jag har upptäckt hur nice det är att framkalla kort! Det var evigheter sen jag framkallade kort och satte in i album eller ramade in. Nu däremot har jag nästan gått och blivit lite smått manisk över det hela. Har framkallat över 200 kort dom senaste månaderna. På de flesta framkallningsidor har dom lite olika saker man kan göra med sina kort med. Så som fotoböcker, planscher, canvastavlor m.m. Så självklart var jag ju tvungen att testa detta också. Än så länge har jag testat canvas och plansch. Canvas åt pappa och plansch åt mig själv. Bägge blev himlans tuffa faktiskt. Tycker dock att canvasen är ganska dyr o göra. Hm. Men, men det är ju ett minne för livet!



Testade lite för skojskull...




Tanken var att samla ihop ett gäng ramar till min fotovägg jag ska ha när min hall är klar. Men nu hamnade dom visst på byrån i sovrummet. Bara att fortsätta samla...


Alla underbart söta kort på Leah är tagna av Kristin Kittindorff.


Måste avsluta detta inlägg med o visa att vi minsann gått och fått en liten tanssing nu.



5 kommentarer:

Livethemmavid sa...

Å söta Leah har fått en tand. Avis=) Gud va söt. Tänkte bara kika med dig me hon som tagit de himla fina korten på Leah. Tar hon kort på andra barn me? Vill så hemsk gärna ha liknande kort på Albin. Hoppas allt bra annars./ Therese

Emma sa...

Hej! är en utflyttad tabergsbo som hittade hit via Therese. Känner igen erat hus nå fruktansvärt, men kan inte plasera de riktigt, kan de ligga på malmvägen eller nå? malmgatan kanske de heter. eller kanske på nissanvägen...

Mvh Emma

Lisettes drömmar sa...

Nee, inte riktigt. Upp bakom kondiset på Berghemsvägen. :)

Angelika sa...

Tänk va mycket kul du kan göra med bilderna om du börjar "scrappa" då ;-)

Gud så söt hon är lillan, lik dig!
Kram A

Kitten sa...

Har det redan dykt upp en liten gadd. vass som attan kan jag tro;)