onsdag 31 mars 2010

Fullt ös...

För tillfället känns det som att det är fullt ös. Jag hinner långt ifrån med allt jag vill hinna med.
Igår ägnade jag dagen åt att ha en liten smörgåstårtsfabrik här hemma. Två rejäla Italienska smörgåstårtor med massa gottigt på. Om jag får säga det själv så är jag ändå ganska duktig på just smörgåstårtor. Har ju jobbat som kallskänka några år så konstigt vore det väl annars.


Så här blev resultatet. Det är konstigt, man blir aldrig riktigt nöjd med dekoreringen.
Det kvittar hur länge man står och "pillar" så blir man aldrig riktigt nöjd.... Men men, det är väl jag i ett nötskal.
Jag och två av mina kära "damor" var och fikade på Lustfyllt för ett tag sedan. Mysigare ställe får man leta efter. Hon har talang den damen! Snacka om att ha fingertoppskänsla! Tänk om man var så duktig på inredning. Men jag gör mina tappra försök. ;)
Iallafall så är det verkligen att rekommendera! Vi var ju självklart tvugna att testa den berömda fikabuffén och vi blev inte besvikna. Mums!


Lustfyllt

Mina två söta, söta "damor"



Nu så ska Jhonny börja jobba igen på tisdag. För er som inte har kollen så jobbar min kära sambo som murare och vintertid finns det (tyvärr) inte så mycket jobb. På ett sätt ska det bli himlans gott att han börjar jobba igen men å andra sidan så har jag ju vant mig vid att ha honom här hemma nu. Allt blir ju så mycket smidigare när man är två. Vi får väl se hur det ska gå. Jag och Leah själva om dagarna igen... Hm, jaja, det ska vi väl klara av.

Det lär bli många "stärkande" koppar av det här nu när Jhonny ska jobba om dagarna igen.... Kaffe med mjölk och två sockerbitar.

1 kommentar:

Carro sa...

snygga smörgåstårtor :) de såg riktigt goda ut. hoppas de var det också..