torsdag 24 mars 2011

Härlig uteplats

Ni som inte titta på Bygglov i veckan missade verkligen massa fint!
Eftersom vi har planer på att göra en uteplats i sommar så blev jag extra salig.
Älskar verkligen stora växthus som det på bilden. Tänk va mysig att ha som uterum. Stor ljuskrona i taket, stort bord, sköna rottingfåtöljer med filtar hängades över ryggstödet. Jag kan drömma mig bort länge. Tyvärr är just ett sådan här växthus aningens utanför våran budget men drömma kan man ju alltid.









Dom här odlingsbänkarna i metall blev jag extra kär i. Rostiga o fina.
Har en liten svetsarkompis jag tror jag ska flörta lite med o se om han kan ordna ihop något sådant till oss. Superfina! Gillar o få in lite "udda" material i trädgården. En sådan hade passat perfekt till min armeringsmatta jag planterade hallonbuskar mot i somras.


Inga kommentarer: