tisdag 26 januari 2010

Fotoväggar och badrums filosofi

Japp, det är vad som snurrar i mitt lilla huvud för tillfället. Jag håller på att jaga gamla ramar att ha på en blivande fotovägg. En fotovägg som jag ska ha i min blivande hall, in till den blivande toan.
Det är väldigt mycket som är "blivande" just nu. Men det är väl härligt? Att ha nånting att filosofera lite om och längta till på dagarna.





Riktigt såhär ska inte min vägg se ut men citatet är en fin tanke.



Och våran blivande toa... Hur vill jag ha den, egentligen? Har ju mina drömmar som vanligt men jag hittar ju aldrig mina dröm möbler som jag vill ha. Har varit på jakt efter ett gammalt skåp alternativt en schysst byrå länge länge. Vill bygga om och ha som tvättställ. Men men får väl fortsätta leta... Längtar efter vår med nya loppis och antikfynd!










3 kommentarer:

Louise sa...

Bara du inte hittar det skåpet som jag har letat efter till vår toa. Och jag har letat i flera år! Fotoramar är fint, och visst har alla bilder något unikt att berätta! Lycka till med letandet!

Lisettes drömmar sa...

Vad är det för skåp du vill ha då? Helst hade jag no velat ha en schysst byrå men som sagt... har vatt på jakt lääänge.

Louise sa...

Jag vill ha en stoor gammal kommod. De är svåra att hitta dock!